Maria, vrea sa-si traiasca copilaria!

Ma numesc Pintea Ioana-Maria m-am nascut pe 21 07 2004. La 5 zile de la nastere parintii mei au aflat ca sufar de malformatie pe cord TETRALOGIE FALLOT. 
Din maternitate am fost trimisi la spitalul Gomoiu sa se confirme diagnosticul. Odata cu externarea din maternitate au inceput investigatii pentru interventia chirurgicala pe cord. Am fost luata in evidenta Spitalului Militar din Bucuresti , iar primele 14 luni din viata mea au fost numai controale medicale, ecografii cardiologice, radiografii ... nu aveam voie sa plang, sa racesc asta mi-ar fi pus viata in pericol.
La 1 an si 2 luni a fost facuta corectia pe cord dar au venit alte probleme. In urma operatiei am ramas cu Paralizie Cerebrala Infantila, Tetrapareza Spastica, Atrofie de Nerv Optic, Retard sever (nu vorbesc decat cateva cuvinte). In decursul anilor am mai dobandit si alte boli in 2009 sa constatat ca am Luxatie pe ambele solduri(din cauza spasticitatii) in decembrie 2012 am fost diagnosticata cu Epilepsie Generalizata iar pe 28 februarie 2014 am fost operata pe soldul drept (Sp BUDIMEX) ... in martie 2015 vom scoate tija.
Din 2012 fac recuperare intr-un centru privat(ORTO CLINIC) unde sau vazut primele progrese la nici 2 luni am inceput sa stau singurica in fundulet.



Dupa interventia pe sol am facut mici progrese vizibile ... indoi piciorusul la 30 de grade il misc destul de bine spre uimirea celor care m-au operat.
In data de 11 mai 2015 am suferit cea de a doua operatie pe soldul drept (s-a scos tija).



Pe 25 mai 2015 dintr-u nefericit accident mi sa fisurat femurul am stat 5 saptamani in ghips.
Din luna august incep programul de recuperare. Promit sa fac toate eforturile sa merg sa vorbesc sa fiu si eu la fel ca ceilalti copii !!!

MARIA ARE NEVOIE DE AJUTORUL VOSTRU!! Puteti sa ma contactati la nr de tel.
Mardare Elena - 0737890471 la orice ora.

Mariuca la emisiunea ODATA IN VIATA 28 11 2013
Mariuca la FOCUS PRIMA TV
O puteţi ajuta pe Maria cu donaţii în:
CONT LEI RO21 RZBR 0000 0600 1498 7194
CONT EURO RO79 RZBR 0000 0600 1498 7217
Deschis la Reiffeisen Bank pe numele Mardare Elena.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu